יום שני, 14 ביוני 2010

כיצד יוצרים בקלות מנגנון הרשמה ותזכורות לאירוע, מבצע או השקה

בין אם אתם חברת הייטק או חנות במרכז המסחרי גם אתם מציעים מדי פעם ללקוחותיכם מבצע כזה או אחר, הזמנה לאירוע השקה ועוד... מי שארגן פעם את העניין יודע שהאתגר הכי גדול הוא לדעת כמה אנשים באמת יבואו לאירוע.

ובכן, אין לנו פתרון קסמים אבל אנחנו בהחלט יכולים לעזור. אז מה עושים?

1. יוצרים קבוצה במערכת הדוור עבור ההרשמה לאירוע. למשל: אישרו הגעה לאירוע ההשקה.
2. במחולל הטפסים יוצרים טופס הרשמה וממקמים אותו באתר שלכם. כך, גולשים יוכלו להירשם לאירוע.


3. עדיין במחולל הטפסים יוצרים קוד הרשמה שקטה עם השדות שתבחרו (שם, מייל, טלפון וכו'...). מסמנים ומעתיקים את השורה השנייה.

4. יוצרים הודעת דוא"ל חדשה (או יוצרים עותק מקיימת) ומנסחים את ההזמנה להשקה. כותבים במקום בולט - לאישור הגעה ליחצו כאן. מסמנים טקסט זה ויוצרים ממנו קישור כאשר כתובת הקישור היא הקוד שהכנתם בסעיף 3.

כעת, מי שיקבל את הדיוור שלכם יוכל להקליק על הקישור לאישור הגעתו מבלי למלא שום טופס - פשוט וקל.
כמובן שזה אפשרי רק אם יש לכם רשימת תפוצה (ואם אין אז למה אתם מחכים?)

מה קיבלנו?
יש לנו קבוצה עם אלו שאישרו את הגעתם לאירוע. לקבוצה זו אפשר לשלוח מידע נוסף במייל, תזכורת והסבר הגעה ב SMS וכמובן גם משוב לאחר האירוע - מה שתבחרו.

בונוס!
כדאי ואף רצוי לפרסם את האירוע במנגנון האירועים של פייסבוק ולהזמין כמה שיותר חברים ואוהדים גם שם.

שיהיה קיץ נעים ואירועים מוצלחים!

אין תגובות: